Opracowania
8-10-2024Kliknij w link aby pobrać materiał:
-
Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie
Etap I
Etap II i III
2-3.1 Część opisowa Etapu II i III
2-3.1.1 Studium – Etap II,III [23,8MB]
2-3.2 Część graficzna Etapu II i III
2.2.1 Uwarunkowania planistyczne [5,3MB]
2.2.2 Modelowanie ruchu – część rysunkowa [47,7MB]
2.2.3 Modelowanie ruchu – część tabelaryczna [1,8MB]
2.2.4 Analiza dojść pieszych do stacji – część rysunkowa [24,2MB]
2.2.5 Analiza czasów jazdy – część rysunkowa [11,6MB]
2.2.6 Prognoza zmiennych objaśniających [2,2MB]
2.2.7 Rejestr plików [0,479MB]
3.2.9 Plan sytuacyjny – wariant 1 [13,3MB]
3.2.10 Plan sytuacyjny – wariant 2 [10,8MB]
3.2.11 Plan sytuacyjny – wariant 3 [38,2MB]
3.2.12 Plan sytuacyjny – wariant 4 [10MB]
3.2.13 Plan sytuacyjny – wariant 5 [13,2MB]
3.2.14 Plan sytuacyjny – wariant 6 [11,6MB]
3.2.15 Plan sytuacyjny – wariant 7 [12,5MB]
3.2.16 Profil podłużny – wariant 1a [3,1MB]
3.2.17 Profil podłużny – wariant 1b [3,1MB]
3.2.18 Profil podłużny – wariant 1c [2,7MB]
3.2.19 Profil podłużny – wariant 1d [2,8MB]
3.2.20 Profil podłużny – wariant 2a [2,3MB]
3.2.21 Profil podłużny – wariant 2b [2,4MB]
3.2.22 Profil podłużny – wariant 2c [2,4MB]
3.2.23 Profil podłużny – wariant 2d [2,4MB]
3.2.24 Profil podłużny – wariant 3a [2,4MB]
3.2.25 Profil podłużny – wariant 3b [2,4MB]
3.2.26 Profil podłużny – wariant 3c [2,4MB]
3.2.27 Profil podłużny – wariant 3d [2,4MB]
3.2.28 Profil podłużny – wariant 4a [2,3MB]
3.2.29 Profil podłużny – wariant 4b [2,4MB]
3.2.30 Profil podłużny – wariant 4c [2,3MB]
3.2.31 Profil podłużny – wariant 4d [2,4MB]
3.2.32 Profil podłużny – wariant 5a [2,5MB]
3.2.33 Profil podłużny – wariant 5b [2,5MB]
3.2.34 Profil podłużny – wariant 5c [2,8MB]
3.2.35 Profil podłużny – wariant 5d [2,8MB]
3.2.36 Profil podłużny – wariant 6a [2,4MB]
3.2.37 Profil podłużny – wariant 6b [2,5MB]
3.2.38 Profil podłużny – wariant 6c [2,4MB]
3.2.39 Profil podłużny – wariant 6d [2,7MB]
3.2.40 Profil podłużny – wariant 7a [2,8MB]
3.2.41 Profil podłużny – wariant 7b [2,7MB]
3.2.42 Profil podłużny – wariant 7c [3,1MB]
3.2.43 Profil podłużny – wariant 7d [3MB]
3.2.44 Profil podłużny – STP [1,2MB]
3.2.45 Profil podłużny – wariant 1tr [0,989MB]
3.2.46 Profil podłużny – wariant 2tr [0,975MB]
3.2.47 Profil podłużny – wariant 3tr [2MB]
3.2.48 Profil podłużny – wariant 4tr [0,659MB]
3.2.49 Profil podłużny – wariant 5tr [1,3MB]
3.2.50 Profil podłużny – wariant 6tr [1MB]
3.2.51 Profil podłużny – wariant 7tr [0,662MB]
3.2.52 Profil podłużny – wariant 1 Premetro [0,99MB]
3.2.53 Profil podłużny – wariant 2 Premetro [0,984MB]
3.2.54 Profil podłużny – wariant 3 Premetro [0,984MB]
3.2.55 Profil podłużny – wariant 4 Premetro [0,664MB]
3.2.56 Profil podłużny – wariant 5 Premetro [0,667MB]
3.2.57 Profil podłużny – wariant 6 Premetro [1,7MB]
3.2.58 Profil podłużny – wariant 7 Premetro [0,682MB]
3.2.59 Plan sytuacyjny – wariant 1 – Opcja 1 i 2 [12,6MB]
3.2.60 Plan sytuacyjny – wariant 2 – Opcja 1 i 2 [11,2MB]
3.2.61 Plan sytuacyjny – wariant 3 – Opcja 1 i 2 [11,1MB]
3.2.62 Plan sytuacyjny – wariant 4 – Opcja 1 i 2 [10,4MB]
3.2.63 Plan sytuacyjny – wariant 5 – Opcja 1 i 2 [14MB]
3.2.64 Plan sytuacyjny – wariant 6 – Opcja 1 i 2 [12MB]
3.2.65 Plan sytuacyjny – wariant 7 – Opcja 1 i 2 [13MB]
3.2.66 Generatory ruchu w obszarze oddziaływania projektu [91,8MB]
3.2.67 Obiekty zabytkowe na trasie wariantu [150,2MB]
3.2.68 Potencjał miastotwórczy w obszarze oddziaływania projektu [1,2GB]
- Etap IV
4.1 Część opisowa Etapu IV
4.1.1 Studium – Etap IV [1,28GB]
4.1.3 Opinia geotechniczna [123,3MB]
4.1.4 Studium geologiczno-inżynierskie [519,5MB]
4.1.5 Studium hydrogeologiczne [263,7MB]
4.2 Część graficzna Etapu IV
4.2.1 Część graficzna wspólna dla wszystkich wariantów
4.2.1.1 Mapa przebiegu tras trzech wariantów na podkładzie mapy topograficznej [34,4MB]
4.2.1.2 Mapa przebiegu tras trzech wariantów na podkładzie ortofotomapy [23,7MB]
4.2.1.3 Struktura systemu sterowania urzadzeniami technicznymi [0,479MB]
4.2.2 Część graficzna wariant metro M5D
4.2.2.1 Część graficzna wariant metro M5D – część ogólna
4.2.2.1.1 Harmonogram prac projektowych i realizacji budowy – wariant metro 5D [1MB]
4.2.2.1.2 Mapa przebiegu trasy na podkładzie mapy topograficznej – wariant metro 5D [34,4MB]
4.2.2.1.3 Mapa przebiegu trasy na podkładzie ortofotomapy – wariant metro 5D [23,7MB]
4.2.2.1.4 Plan sytuacyjny stacji techniczno-postojowej 1:2000 – wariant metro 5D [6MB]
4.2.2.1.5 Plan sytuacyjny stacji techniczno-postojowej 1:500 – wariant metro 5D [12,5MB]
4.2.2.1.7 Profil (wraz z profilem osi torów) 1:2000/1:200 – wariant metro 5D [3,7MB]
4.2.2.1.8 Schemat technologiczny części tunelowej – wariant metro 5D [0,525MB]
4.2.2.1.9 Schemat zasilania – wariant metro 5D [0,3MB]
4.2.2.1.10 Schemat blokowy okablowania – wariant metro 5D [0,348MB]
4.2.2.1.11 Szyb startowy 1:500 – wariant metro 5D [6,2MB]
4.2.2.1.12 Przekrój poprzeczny tunelu 1:50 – tunel jednotorowy – wariant metro 5D [0,339MB]
4.2.2.1.13 Model BIM 3D – wariant metro 5D [2,78GB]
4.2.2.2 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A01 Wzgórza Krzesławickie
4.2.2.2.1 Stacja Wzgórza Krzesławickie – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [11,3MB]
4.2.2.2.2 Stacja Wzgórza Krzesławickie – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,567MB]
4.2.2.2.3 Stacja Wzgórza Krzesławickie – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,536MB]
4.2.2.3 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A02 Kombinat
4.2.2.3.1 Stacja Kombinat – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [13,9MB]
4.2.2.3.2 Stacja Kombinat – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,557MB]
4.2.2.3.3 Stacja Kombinat – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,528MB]
4.2.2.3.4 Stacja Kombinat – Przekrój poprzeczny 1:100 i podłużny 1:500 – wariant metro 5D [0,735MB]
4.2.2.4 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A03 Zalew Nowohucki
4.2.2.4.1 Stacja Zalew Nowhucki – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [13,4MB]
4.2.2.4.2 Stacja Zalew Nowhucki- Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,549MB]
4.2.2.4.3 Stacja Zalew Nowhucki- Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,526MB]
4.2.2.5 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A04 Plac Centralny
4.2.2.5.1 Stacja Plac Centralny – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [2,7MB]
4.2.2.5.2 Stacja Plac Centralny – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,536MB]
4.2.2.5.3 Stacja Plac Centralny – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,521MB]
4.2.2.6 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A05 Rondo Kocmyrzowskie
4.2.2.6.1 Stacja Rondo Kocmyrzowskie – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [4MB]
4.2.2.6.2 Stacja Rondo Kocmyrzowskie – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,588MB]
4.2.2.6.3 Stacja Rondo Kocmyrzowskie – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,537MB]
4.2.2.7 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A06 Bieńczyce
4.2.2.7.1 Stacja Bieńczyce – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [3,3MB]
4.2.2.7.2 Stacja Bieńczyce – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,596MB]
4.2.2.7.3 Stacja Bieńczyce – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,532MB]
4.2.2.8 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A07 Stella-Sawickiego
4.2.2.8.1 Stacja Stella-Sawickiego – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [16,8MB]
4.2.2.8.2 Stacja Stella-Sawickiego – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,559MB]
4.2.2.8.3 Stacja Stella-Sawickiego – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,529MB]
4.2.2.9 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A08 Małopolskie Centrum Nauki
4.2.2.9.1 Stacja Małopolskie Centrum Nauki – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [3,7MB]
4.2.2.9.2 Stacja Małopolskie Centrum Nauki – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,565MB]
4.2.2.9.3 Stacja Małopolskie Centrum Nauki – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,531MB]
4.2.2.10 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A09 Prądnik Czerwony
4.2.2.10.1 Stacja Prądnik Czerwony – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [2,3MB]
4.2.2.10.2 Stacja Prądnik Czerwony – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,564MB]
4.2.2.10.3 Stacja Prądnik Czerwony – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,53MB]
4.2.2.11 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A10 Olsza
4.2.2.11.1 Stacja Olsza – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [38,8MB]
4.2.2.11.2 Stacja Olsza – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,58MB]
4.2.2.11.3 Stacja Olsza – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,537MB]
4.2.2.11.5 Stacja Olsza – Powiązania z innymi systemami transportu 1:500 – wariant metro 5D [18,8MB]
4.2.2.12 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A11 Tauron Arena Kraków
4.2.2.12.1 Stacja Tauron Arena Kraków – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [20,4MB]
4.2.2.12.2 Stacja Tauron Arena Kraków – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,552MB]
4.2.2.12.3 Stacja Tauron Arena Kraków – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,53MB]
4.2.2.13 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A12 Białucha
4.2.2.13.1 Stacja Białucha – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [2,6MB]
4.2.2.13.2 Stacja Białucha – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,547MB]
4.2.2.13.3 Stacja Białucha – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,532MB]
4.2.2.14 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A13 Rondo Mogilskie
4.2.2.14.1 Stacja Rondo Mogilskie – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [3,7MB]
4.2.2.14.2 Stacja Rondo Mogilskie – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,561MB]
4.2.2.14.3 Stacja Rondo Mogilskie – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,56MB]
4.2.2.15 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A14 Dworzec Główny
4.2.2.15.1 Stacja Dworzec Główny – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [2,5MB]
4.2.2.15.2 Stacja Dworzec Główny – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,564MB]
4.2.2.15.3 Stacja Dworzec Główny – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,594MB]
4.2.2.16 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A15 Stare Miasto
4.2.2.16.1 Stacja Stare Miasto – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [2,4MB]
4.2.2.16.2 Stacja Stare Miasto – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,546MB]
4.2.2.16.3 Stacja Stare Miasto – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,582MB]
4.2.2.17 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A16 AGH
4.2.2.17.1 Stacja AGH – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [2,7MB]
4.2.2.17.2 Stacja AGH – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,553MB]
4.2.2.17.3 Stacja AGH – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,524MB]
4.2.2.17.5 Stacja AGH – Powiązania z innymi systemami transportu 1:500 – wariant metro 5D [2,8MB]
4.2.2.18 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A17 Miasteczko Studenckie
4.2.2.18.1 Stacja Miasteczko Studenckie – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [2,7MB]
4.2.2.18.2 Stacja Miasteczko Studenckie – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,562MB]
4.2.2.18.3 Stacja Miasteczko Studenckie – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,53MB]
4.2.2.19 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A18 Królewska
4.2.2.19.1 Stacja Królewska – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [18,8MB]
4.2.2.19.2 Stacja Królewska – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,561MB]
4.2.2.19.3 Stacja Królewska – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,531MB]
4.2.2.20 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A19 Łobzów
4.2.2.20.1 Stacja Łobzów – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [18,9MB]
4.2.2.20.2 Stacja Łobzów – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,553MB]
4.2.2.20.3 Stacja Łobzów – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,526MB]
4.2.2.20.5 Stacja Łobzów – Powiązania z innymi systemami transportu 1:500 – wariant metro 5D [5,2MB]
4.2.2.21 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A20 Azory
4.2.2.21.1 Stacja Azory – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [14,6MB]
4.2.2.21.2 Stacja Azory – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,555MB]
4.2.2.21.3 Stacja Azory – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,525MB]
4.2.2.21.5 Stacja Azory – Powiązania z innymi systemami transportu 1:500 – wariant metro 5D [14,6MB]
4.2.2.22 Część graficzna wariant metro M5D – stacja A21 Jasnogórska
4.2.2.22.1 Stacja Jasnogórska – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 5D [2,1MB]
4.2.2.22.2 Stacja Jasnogórska – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 5D [0,552MB]
4.2.2.22.3 Stacja Jasnogórska – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 5D [0,527MB]
4.2.3 Część graficzna wariant metro M6D
4.2.3.1 Część graficzna wariant metro M6D – część ogólna
4.2.3.1.1 Harmonogram prac projektowych i realizacji budowy – wariant metro 6D [1,1MB]
4.2.3.1.2 Mapa przebiegu trasy na podkładzie mapy topograficznej – wariant metro 6D [34,4MB]
4.2.3.1.3 Mapa przebiegu trasy na podkładzie ortofotomapy – wariant metro 6D [23,7MB]
4.2.3.1.4 Plan sytuacyjny stacji techniczno-postojowej 1:2000 – wariant metro 6D [6MB]
4.2.3.1.5 Plan sytuacyjny stacji techniczno-postojowej 1:500 – wariant metro 6D [12,5MB]
4.2.3.1.7 Profil (wraz z profilem osi torów) 1:2000/1:200 – wariant metro 6D [3,6MB]
4.2.3.1.8 Schemat technologiczny części tunelowej – wariant metro 6D [0,497MB]
4.2.3.1.9 Schemat zasilania – wariant metro 6D [0,308MB]
4.2.3.1.10 Schemat blokowy okablowania – wariant metro 6D [0,347MB]
4.2.3.1.11 Szyb startowy 1:500 – wariant metro 6D [5,9MB]
4.2.3.1.12 Przekrój poprzeczny tunelu 1:50 – wariant metro 6D [0,325MB]
4.2.3.1.13 Model BIM 3D – wariant metro 6D [3,98GB]
4.2.3.2 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B01 Wzgórza Krzesławickie
4.2.3.2.1 Stacja Wzgórza Krzesławickie – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [11,3MB]
4.2.3.2.2 Stacja Wzgórza Krzesławickie – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,572MB]
4.2.3.2.3 Stacja Wzgórza Krzesławickie – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,542MB]
4.2.3.3 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B02 Kombinat
4.2.3.3.1 Stacja Kombinat – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [13,9MB]
4.2.3.3.2 Stacja Kombinat – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,561MB]
4.2.3.3.3 Stacja Kombinat – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,534MB]
4.2.3.4 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B03 Zalew Nowohucki
4.2.3.4.1 Stacja Zalew Nowohucki – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [13,4MB]
4.2.3.4.2 Stacja Zalew Nowohucki – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,555MB]
4.2.3.4.3 Stacja Zalew Nowohucki – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,532MB]
4.2.3.5 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B04 Plac Centralny
4.2.3.5.1 Stacja Plac Centralny – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [2,7MB]
4.2.3.5.2 Stacja Plac Centralny – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,54MB]
4.2.3.5.3 Stacja Plac Centralny – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,525MB]
4.2.3.6 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B05 Rondo Kocmyrzowskie
4.2.3.6.1 Stacja Rondo Kocmyrzowskie – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [4MB]
4.2.3.6.2 Stacja Rondo Kocmyrzowskie – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,594MB]
4.2.3.6.3 Stacja Rondo Kocmyrzowskie – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,54MB]
4.2.3.7 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B06 Bieńczyce
4.2.3.7.1 Stacja Bieńczyce – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [3,3MB]
4.2.3.7.2 Stacja Bieńczyce – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,601MB]
4.2.3.7.3 Stacja Bieńczyce – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,537MB]
4.2.3.8 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B07 Stella-Sawickiego
4.2.3.8.1 Stacja Stella-Sawickiego – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [16,5MB]
4.2.3.8.2 Stacja Stella-Sawickiego – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,565MB]
4.2.3.8.3 Stacja Stella-Sawickiego – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,534MB]
4.2.3.9 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B08 Osiedle Oświecenia
4.2.3.9.1 Stacja Osiedle Oświecenia – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [2,3MB]
4.2.3.9.2 Stacja Osiedle Oświecenia – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,571MB]
4.2.3.9.3 Stacja Osiedle Oświecenia – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,539MB]
4.2.3.10 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B09 Prądnik Czerwony
4.2.3.10.1 Stacja Prądnik Czerwony – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [29MB]
4.2.3.10.2 Stacja Prądnik Czerwony – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,56MB]
4.2.3.10.3 Stacja Prądnik Czerwony – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,535MB]
4.2.3.11 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B10 Rondo Polsadu
4.2.3.11.1 Stacja Rondo Polsadu – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [2,9MB]
4.2.3.11.2 Stacja Rondo Polsadu – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,555MB]
4.2.3.11.3 Stacja Rondo Polsadu – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,535MB]
4.2.3.12 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B11 Olsza
4.2.3.12.1 Stacja Olsza – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [2,3MB]
4.2.3.12.2 Stacja Olsza – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,543MB]
4.2.3.12.3 Stacja Olsza – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,528MB]
4.2.3.12.5 Stacja Olsza – Powiązania z innymi systemami transportu 1:500 – wariant metro 6D [2,2MB]
4.2.3.13 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B12 Rondo Mogilskie
4.2.3.13.1 Stacja Rondo Mogilskie – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [3,7MB]
4.2.3.13.2 Stacja Rondo Mogilskie – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,563MB]
4.2.3.13.3 Stacja Rondo Mogilskie – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,564MB]
4.2.3.14 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B13 Dworzec Główny
4.2.3.14.1 Stacja Dworzec Główny – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [2,5MB]
4.2.3.14.2 Stacja Dworzec Główny – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,569MB]
4.2.3.14.3 Stacja Dworzec Główny – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,6MB]
4.2.3.15 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B14 Stare Miasto
4.2.3.15.1 Stacja Stare Miasto – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [2,4MB]
4.2.3.15.2 Stacja Stare Miasto – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,594MB]
4.2.3.15.3 Stacja Stare Miasto – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,585MB]
4.2.3.16 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B15 AGH
4.2.3.16.1 Stacja AGH – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [2,6MB]
4.2.3.16.2 Stacja AGH – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,562MB]
4.2.3.16.3 Stacja AGH – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,533MB]
4.2.3.16.4 Stacja AGH – Profil podłużny A-A, poprzeczny B-B, Detal 1,2 – wariant metro 6D [0,735MB]
4.2.3.16.5 Stacja AGH – Powiązania z innymi systemami transportu 1:500 – wariant metro 6D [0,735MB]
4.2.3.17 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B16 Miasteczko Studenckie
4.2.3.17.1 Stacja Miasteczko Studenckie – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [20MB]
4.2.3.17.2 Stacja Miasteczko Studenckie – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,57MB]
4.2.3.17.3 Stacja Miasteczko Studenckie – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,533MB]
4.2.3.18 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B17 Przybyszewskiego
4.2.3.18.1 Stacja Przybyszewskiego – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [9MB]
4.2.3.18.2 Stacja Stacja Przybyszewskiego – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,568MB]
4.2.3.18.3 Stacja Stacja Przybyszewskiego – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,534MB]
4.2.3.19 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B18 Osiedle Widok
4.2.3.19.1 Stacja Osiedle Widok – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [19,1MB]
4.2.3.19.2 Stacja Osiedle Widok – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,557MB]
4.2.3.19.3 Stacja Osiedle Widok – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,534MB]
4.2.3.20 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B19 Bronowice
4.2.3.20.1 Stacja Bronowice – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [16,5MB]
4.2.3.20.2 Stacja Bronowice – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,556MB]
4.2.3.20.3 Stacja Bronowice – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,543MB]
4.2.3.21 Część graficzna wariant metro M6D – stacja B20 Jasnogórska
4.2.3.21.1 Stacja Jasnogórska – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant metro 6D [2,3MB]
4.2.3.21.2 Stacja Jasnogórska – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant metro 6D [0,574MB]
4.2.3.21.3 Stacja Jasnogórska – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant metro 6D [0,538MB]
4.2.4 Część graficzna wariant premetro szybki tramwaj T6D
4.2.4.1 Część graficzna wariant premetro szybki tramwaj T6D – część ogólna
4.2.4.1.4 Plan sytuacyjny zajezdni tramwajowej – wariant premetro szybki tramwaj 6D [4,3MB]
4.2.4.1.5 Plan sytuacyjny pętli Wzgórza Krzesławickie – wariant premetro szybki tramwaj 6D [12,8MB]
4.2.4.1.6 Plan sytuacyjny pętli Kombinat – wariant premetro szybki tramwaj 6D [15,8MB]
4.2.4.1.8 Profil (wraz z profilem osi torów) 1:2000/1:200 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [3MB]
4.2.4.1.9 Schemat technologiczny części tunelowej – wariant premetro szybki tramwaj 6D [0,529MB]
4.2.4.1.10 Schemat zasilania – wariant premetro szybki tramwaj 6D [0,402MB]
4.2.4.1.11 Schemat sygnalizacji świetlnej tunelu – wariant premetro szybki tramwaj 6D [0,734MB]
4.2.4.1.12 Szyb startowy 1:500 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [11,5MB]
4.2.4.1.13 Przekrój poprzeczny tunelu 1:50 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [0,634MB]
4.2.4.1.14 Model BIM 3D – wariant premetro szybki tramwaj 6D [558,4MB]
4.2.4.2 Część graficzna wariant premetro szybki tramwaj T6D – przystanek podziemny C01 Rondo Polsadu
4.2.4.2.1 Stacja Rondo Polsadu – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [2,7MB]
4.2.4.3 Część graficzna wariant premetro szybki tramwaj T6D – przystanek podziemny C02 Rondo Młyńskie
4.2.4.4 Część graficzna wariant premetro szybki tramwaj T6D – przystanek podziemny C03 Olsza
4.2.4.4.1 Stacja Olsza – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [2,4MB]
4.2.4.4.2 Stacja Olsza – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [0,535MB]
4.2.4.4.3 Stacja Olsza- Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [0,556MB]
4.2.4.5 Część graficzna wariant premetro szybki tramwaj T6D – przystanek podziemny C04 Rondo Mogilskie
4.2.4.6 Część graficzna wariant premetro szybki tramwaj T6D – przystanek podziemny C05 Dworzec Główny
4.2.4.6.1 Stacja Dworzec Główny – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [2,3MB]
4.2.4.7 Część graficzna wariant premetro szybki tramwaj T6D – przystanek podziemny C06 Stare Miasto
4.2.4.7.1 Stacja Stare Miasto – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [2,4MB]
4.2.4.8 Część graficzna wariant premetro szybki tramwaj T6D – przystanek podziemny C07 AGH
4.2.4.8.1 Stacja AGH – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [2,6MB]
4.2.4.8.2 Stacja AGH – Rzut kondygnacji -1 1:500 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [0,549MB]
4.2.4.8.3 Stacja AGH – Rzut kondygnacji -2 1:500 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [0,558MB]
4.2.4.9 Część graficzna wariant premetro szybki tramwaj T6D – przystanek podziemny C08 Bronowice
4.2.4.9.1 Stacja Bronowice – Plan sytuacyjny 1:500 – wariant premetro szybki tramwaj 6D [15,2MB]
Etap V
5.1 Część opisowa Etapu V
5.1.1 Studium – Etap V [4,1MB]
5.1.2 Analiza kosztów taboru [4,5MB]
5.1.3 Kosztorys realizacji projektu – wariant metro 5D [0,742MB]
5.1.4 Kosztorys realizacji projektu – wariant metro 6D [0,565MB]
5.1.5 Kosztorys realizacji projektu – wariant premetro szybki tramwaj 6D [0,545MB]
5.1.6 Harmonogram prac projektowych i realizacji budowy – wariant metro 5D [1MB]
5.1.7 Harmonogram prac projektowych i realizacji budowy – wariant metro 6D [1,1MB]
5.1.8 Harmonogram prac projektowych i realizacji budowy – wariant premetro szybki tramwaj 6D [1MB]
5.1.9 Karta Informacyjna Przedsięwzięcia – wariant metro 5D [58,4MB]
5.1.10 Karta Informacyjna Przedsięwzięcia – wariant metro 6D [54,2MB]
5.1.11 Karta Informacyjna Przedsięwzięcia – wariant premetro szybki tramwaj 6D [49,4MB]
5.2 Część graficzna Etapu V
5.2.3 Wstępna przybliżona lokalizacja placów budów – wariant metro 5D [26,9MB]
5.2.6 Wstępna przybliżona lokalizacja placów budów – wariant metro 6D [25,1MB]
5.2.9 Wstępna przybliżona lokalizacja placów budów – Wariant premetro szybki tramwaj 6D [16,1MB]
Etap VI
6.1 Część opisowa Etapu VI
6.1.1 Studium – Etap VI [6,1MB]
6.1.2 Aktualizacja analiz ruchu [12,8MB]
6.1.3 Synteza opracowania [6,3MB]
-
Zespół zadaniowy ds. realizacji wyników referendum z dnia 25 maja 2014 r. w zakresie pytania obejmującego zagadnienia budowy metra w Krakowie
obowiązującyData podpisania: 2014-11-07
archiwalnyData podpisania: 2014-07-11
-
Wstępne studium wykonalności premetra w Krakowie
3. Tom I – Cele, zadania, wnioski
4. Tom II – Wariantowa koncepcja systemu transportu
5. Tom III – Wariantowa koncepcja tras premetra
- – Opis do koncepcji + wariant E– Rys.III.1, III.2, III.3, III.4– Rys.III.5, III.6, III.7, III.8, III.9, III.10, III.11, III.12– Rys.III.13, III.14, III.15– Rys.III.16, III.17, III.18, III.19– Tabelaryczne zestawienie informacji o liniach, szacunkowych kosztach i parametrach taboru
6. Tom IV – Wstępna opinia geologiczno – inżynierska
7. Tom V – Koncepcja rozwiazań konstrukcyjnych tras prametra
8. Tom VI – Analiza oddziaływania proponowanych rozwiazań na środowisko
9. Tom VII – Analiza efektywnosci ekonomicznej i finansowej
-
Wstępna analiza możliwości budowy I linii metra w Krakowie na kierunku wschód – zachód
Załącznik 4 – Wstępna analiza możliwości budowy I linii metra w Krakowie na kierunku wschód – zachód
-
Studium rozwoju systemu transportu Miasta Krakowa, w tym budowy metra
część opisowa:
część graficzna:
część środowiskowa: